Lugn söndag och nu ikväll väntar vi på att våra nya hästar ska anlända, någon gång mellan kl 22 och kl 23 ska de komma och det ser vi mycket fram emot!
Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari! Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång.
Är du intresserad eller vill ha mer info?
Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.