Dagbok

Stallets dagbok

Idag var dirttrackbanan bra! Inte bara bra, den var bättre än på evigheters evigheter i mitt tycke. Mycket kommunicerande om plan framöver har skett under dagen. Jag lovar att imorgon komma med en längre rapport om hur det ser ut med allting.

Aktuellt

  • Vill du veta mer? +

    Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari!
    Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång. 

    Är du intresserad eller vill ha mer info?

    Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.

    Läs mer             Kontakta oss

  • 1
  • "Hos oss är det viktigt att alla känner sig delaktiga. Att ägarna får information om sina hästar är A och O"
    Caroline Malmborg Tränare
  • 1