Nu när det inte blev tävlingar idag så blev det som en vanlig ledig söndag för hästarna. Dock var det kallare än förväntat och banan som igår var geggig och blöt hade torkat upp fint. Imorgon går det förhoppningsvis att träna på som vanligt!
Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari! Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång.
Är du intresserad eller vill ha mer info?
Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.