Efter en lång dag med tävlingar och körning igår så var det välbehövligt med en dag för återhämtning, att få en dag och bara ta det lugnt är nödvändigt emellanåt. Imorgon är vi redo för en ny arbetsvecka!
Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari! Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång.
Är du intresserad eller vill ha mer info?
Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.