Lugn söndag för hästar och folk, men naturligtvis har samtliga hästar som vanligt varit ute ordentligt och alla mådde utmärkt. Imorgon är det en ny vecka och träning som vanligt!
Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari! Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång.
Är du intresserad eller vill ha mer info?
Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.