Fortfarande plusgrader och allt flyter, men i slutet av veckan verkar vi gå mot minusgrader igen. Idag var det ingen träning, men imorgon kommer vi rida även om det troligtvis blir troligtvis endast kommer bli joggingturer i trav.
Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari! Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång.
Är du intresserad eller vill ha mer info?
Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.