Som jag skrev igår så var det även idag lite träning, men av det lugnare slaget. Dirttracken är ju stängd på onsdagar för preparering, så vi fick hålla oss ute på övriga banor och området. Imorgon är det träning som vanligt igen!
Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari! Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång.
Är du intresserad eller vill ha mer info?
Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.