Dagbok

Stallets dagbok

Så var det lördag och helg igen.
Träningen gick bra, vi tränade både på dirttracken och på rakbanan. På dirttracken reds några snabbjobb som gick bra och även några extra raska canters. På rakbanan red vi i blandade tempon, både raskare och lugnare. 
En höjdpunkt på lördagar är som ni vet vårat fika och idag var inget undantag, vi blir så bortskämda av våra snälla hästägare och det är alltid trevliga snack kring köksbordet. 
Nu tar vi lite helg och laddar upp för kommande vecka!

Aktuellt

  • Vill du veta mer? +

    Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari!
    Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång. 

    Är du intresserad eller vill ha mer info?

    Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.

    Läs mer             Kontakta oss

  • 1
  • "Hos oss är det viktigt att alla känner sig delaktiga. Att ägarna får information om sina hästar är A och O"
    Caroline Malmborg Tränare
  • 1