Dagbok

Stallets dagbok

Efter Wayfarers lopp i tisdags så behövde han naturligtvis kollas upp. Igår tog vi blodprov och idag kom veterinären för att göra en halskontroll. Den korta sammanfattingen är att han har en infektion i kroppen och får nu en medicinkur som hjälp. Därefter blir det en uppföljning med nya prov och kontroller om en vecka- tio dagar. Vi har i alla fall en plan och så får vi nu hoppas att han svarar bra på medicinen. 
Vi kommer ett tag framöver nu ta blodprov på de hästar som ska starta för att förhoppningsvis förhindra att någon mer häst som inte är frisk startar. 

Aktuellt

  • Vill du veta mer? +

    Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari!
    Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång. 

    Är du intresserad eller vill ha mer info?

    Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.

    Läs mer             Kontakta oss

  • 1
  • "Hos oss är det viktigt att alla känner sig delaktiga. Att ägarna får information om sina hästar är A och O"
    Caroline Malmborg Tränare
  • 1