Dagbok

Stallets dagbok

Full snöstorm idag och speciellt inne i Stockholm där jag bor. Bilen var totalt insnöad med nästan en meters snö uppe runt bilen och kanske 30 centimeter över hela bilen. Det tog mig evigheter att lyckas få bort all snö och överhuvudtaget få ut bilen. 
Inför morgondagen så hoppas vi att det mesta av snön är undanröjd på banorna i alla fall, så det går att träna. 

Aktuellt

  • Vill du veta mer? +

    Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari!
    Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång. 

    Är du intresserad eller vill ha mer info?

    Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.

    Läs mer             Kontakta oss

  • 1
  • "Hos oss är det viktigt att alla känner sig delaktiga. Att ägarna får information om sina hästar är A och O"
    Caroline Malmborg Tränare
  • 1