En riktigt härlig söndag med återhämtning både för hästar och folk! Ibland är det väldigt välbehövligt med en dag när man i stort sett inte gör någonting alls, man laddar batterierna rejält. Imorgon är det träning som vanligt igen!
Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari! Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång.
Är du intresserad eller vill ha mer info?
Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.