Dagbok

Stallets dagbok

Morgonen började strålande med att våra nya hästar från Irland anlände. Det var så roligt att återse dem och att ha dem här nu! Båda verkar så coola och de är så himla fina, otroligt kul att få två så kvalitativa hästar in i stallet. 
Sedan gick förmiddagen snabbt och det var dags för tävlingar. Våra hästar gjorde verkligen bra lopp idag och det är ett härligt formbesked vi fick. Samtidigt frustrerande att i nästan varje lopp så kändes det som att "nu vinner vi" och så blev vi snuvade på segern. 
Sex starthästar gav oss hela fyra andraplatser, en kort slagen trea och en fullt ursäktad femma. Alla gick bra, men med bara lite tur hade vi kunnat stå i vinnarcirkeln ett par gånger också. Ändå svårt att inte vara nöjd, för oftast är det några hästar som inte går bra och dagens insatser bådar gott framöver. 
Se närmare kommentarer om varje häst under fliken (Starter &) Resultat!

Aktuellt

  • Vill du veta mer? +

    Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari!
    Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång. 

    Är du intresserad eller vill ha mer info?

    Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.

    Läs mer             Kontakta oss

  • 1
  • "Hos oss är det viktigt att alla känner sig delaktiga. Att ägarna får information om sina hästar är A och O"
    Caroline Malmborg Tränare
  • 1