Dagbok

Stallets dagbok

Så var det vardag igen efter den här trevliga Irlandsresan och träning som vanligt. Måndagar innebär alltid extra tidig start men då har vi också ridit klart relativt tidigt. Det var skönt att vara tillbaka i rutinerna och se hästarna träna. 
Vid lunch hade vi ett kortare banråd och sedan var det också anmälningar till nästa onsdag då vi har en hel del starthästar. 
Hästarna vi köpte på auktionen är på väg och det råder lite olika bud om när de anländer, men troligtvis onsdag gäller just nu i alla fall. 

Aktuellt

  • Vill du veta mer? +

    Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari!
    Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång. 

    Är du intresserad eller vill ha mer info?

    Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.

    Läs mer             Kontakta oss

  • 1
  • "Hos oss är det viktigt att alla känner sig delaktiga. Att ägarna får information om sina hästar är A och O"
    Caroline Malmborg Tränare
  • 1