En trevlig dag i stallet med sol, bra träning, mysig fika, hästägare på besök, pyssel med hästarna mm. Precis som en riktigt bra lördag ska vara! Nu tar vi helg och laddar för en maxad kommande vecka.
Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari! Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång.
Är du intresserad eller vill ha mer info?
Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.