Underbart lugn dag för att ladda batterierna inför en vecka med tävlingar på Bro Park på tisdag och i Norge på onsdag. Hästarna mår bra och har naturligtvis varit ute precis som vanligt i walkern och i hagarna.
Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari! Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång.
Är du intresserad eller vill ha mer info?
Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.