Dagbok

Stallets dagbok

Morgonen inleddes med strömavbrott på hela Bro Park efter stormen Maliks framtåg. Fodringen och mockningen inleddes i mörker, men det hjälper ju massor att vi har ett stort glastak samt fönster i varje box, när det började ljusna så var det ändå okej. 
Vid 11-tiden kom strömmen tillbaka och då kunde äntligen hästarna börja få komma ut i walkern. 
Allt blev bra till slut, men så klart en lite speciell dag.

Aktuellt

  • Vill du veta mer? +

    Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari!
    Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång. 

    Är du intresserad eller vill ha mer info?

    Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.

    Läs mer             Kontakta oss

  • 1
  • "Hos oss är det viktigt att alla känner sig delaktiga. Att ägarna får information om sina hästar är A och O"
    Caroline Malmborg Tränare
  • 1