Dagbok

Stallets dagbok

Lugn söndag för hästarna och även för oss. Jag har passat på och jobbat lite extra mycket med skrivbordsarbete idag, sådant som alltid väntar på att göras och det var skönt att få undan en hel del. 
Imorgon tränar vi vidare igen som vanligt!

Aktuellt

  • Vill du veta mer? +

    Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari!
    Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång. 

    Är du intresserad eller vill ha mer info?

    Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.

    Läs mer             Kontakta oss

  • 1
  • "Hos oss är det viktigt att alla känner sig delaktiga. Att ägarna får information om sina hästar är A och O"
    Caroline Malmborg Tränare
  • 1