Dagbok

Stallets dagbok

Så var det då midsommarafton, men det vet ju inte hästarna och de behöver tas hand om som vanligt. Så vi hade en vanlig förmiddag med träning och alla vanliga arbetsrutiner, men vi lyckades ändå bli klara lite tidigare än vanligt och det var ju trevligt. 
Det blir inget speciellt firande idag, även imorgon är det träning och arbete som gäller.
Hoppas ni har en fin midsommar!

Aktuellt

  • Vill du veta mer? +

    Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari!
    Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång. 

    Är du intresserad eller vill ha mer info?

    Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.

    Läs mer             Kontakta oss

  • 1
  • "Hos oss är det viktigt att alla känner sig delaktiga. Att ägarna får information om sina hästar är A och O"
    Caroline Malmborg Tränare
  • 1