Det har varit en helt underbart lugn dag. Juldagen är i mina ögon snäppet bättre än Julafton, en dag av lugn och ro. Hästarna har naturligtvis skötts om som vanligt och varit ute, de mådde bra allihopa. Imorgon tränar vi som vanligt igen!
Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari! Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång.
Är du intresserad eller vill ha mer info?
Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.