Lugn pysseldag vilket hästarna uppskattar och en dag där man hinner med en del extra saker. Vi jobbar vidare på friseringen av manar och dryga hälften är klara nu. Imorgon träning som vanligt igen!
Nu finns endast en enda andel kvar i tvååriga Sassari! Vi har också varit på Irland och köpt in två toppfina högkvalitativa tvååringar som kommit långt med träningen och som vi har stora förhoppningar på. Där är försäljningen av andelar i full gång.
Är du intresserad eller vill ha mer info?
Välkommen att kontakta Caroline via e-post eller telefon för ytterligare information.